Marketing Festival je po 10 ročnících jedna z nejprestižnějších akcí v Evropě. A já jsem šťastný, že se to povedlo. V Česku. A ještě lépe: V Brně. Na pódium Marketing Festivalu jsme přivedli největší jména světového marketingu: Marka Ritsona, Avinashe Kaushika, Dana Arielyho, Jenni Romaniuk, Richarda Shottona, Zoe Scaman a další.

Založeno:

2012

Obor:

Marketing & Vzdělávání

Dopad:

7 000 účastníků celkem

Konference Vzdělávání Marketing Networking

Proč vznikl

V roce 2012 byla česká konferenční scéna, přiznejme si, bídná. Chyběli na ní zahraniční speakeři, a abyste mohli přednášet, stačilo zaplatit (mimochodem, tohle je běžné dodnes). Přínos pro účastníka byl nízký. A slabý byl i zážitek. Já jsem se inspiroval u velkých akcí v USA a rozhodl se, že konferenční laťku v ČR výrazně zvýším.

Výsledky

Máme za sebou 10 ročníků, 7 000 + účastníků, drtivou většinu spokojených. V Evropě máme jméno a Marketing Festival je synonymem kvality a nezávislosti. Místo v programu si u nás zkrátka nezaplatíte. Jsem přesvědčený, že konferenční laťku jsme zvedli opravdu výrazně a že má #mktfest pozitivní vliv na kvalitu našeho oboru.

Dopad na obor

Do Česka jsme přivezli klíčové osobnosti světového marketingu. A díky tomu se nám daří české marketéry inspirovat, ještě víc nadchnout pro obor a dát jim možnost učit se přímo od autorů teorií, které definují marketing.

Mezi speakery Marketing Festivalu patří například:

  • Mark Ritson - Founder of Marketing Week Mini MBA, nejznámější marketing profesor na světě
  • Dan Ariely - James B. Duke Professor of Psychology and Behavioral Economics at Duke University, autor 'Predictably Irrational'
  • Avinash Kaushik - Digital Marketing Evangelist for Google, co-founder of Market Motive Inc.
  • Cassie Kozyrkov - Founder of Decision Intelligence, former Chief Decision Scientist at Google
  • Zoe Scaman - Founder of Bodacious strategy studio
  • Tom Roach - VP Brand Strategy at Jellyfish Global
  • Les Binet - Head of Effectiveness at adam&eveDDB, co-author of 'The Long and the Short of It'
  • Peter Field - Advertising effectiveness expert, co-author of 'The Long and the Short of It'
  • Richard Shotton - Founder of Astroten, author of 'The Choice Factory' and 'The Illusion of Choice'
  • Grace Kite - Business economist and founder of Magic Numbers
  • Oliver Feldwick - Chief Innovation Officer at T&Pm
  • Michael Corcoran - Managing Partner at Frankly
  • Rand Fishkin - Co-founder and CEO of SparkToro, previously co-founder and CEO of Moz, author of 'Lost and Founder'
  • Ana Milicevic - Principal & Co-founder of Sparrow Advisers
  • Rob Estreitinho - Founder & Head of Strategy at Salmon Labs, previously Global Strategy Director at VCCP
  • Jenni Romaniuk - Research Professor and Associate Director at the Ehrenberg-Bass Institute
  • Rory Sutherland - Vice Chairman of Ogilvy UK, author of 'Alchemy'
  • Helen Edwards - Branding consultant, Adjunct Associate Professor of Marketing at London Business School, author of 'Creating Passion Brands'
  • JP Castlin - Globally renowned expert in strategy, leadership, and applied complexity science
  • Tom Goodwin - Digital marketing expert, author of 'Digital Darwinism', founder of 'All We Have Is Now'
  • Tom Fishburne - Founder of Marketoonist, keynote speaker
  • Bob Hoffman - Author of five Amazon #1 selling books about advertising
  • Marty Neumeier - Author of 'The Brand Gap' and 'Zag', Director of CEO Branding at Liquid Agency

Jak se zapojit?

Další ročník Marketing Festivalu proběhne až v roce 2027. Do té doby si můžete učit a inspirovat se ze záznamů z posledních ročníků. Doporučuji hlavně ten poslední, záznam z ročníku 2025, který prodáváme za 1 490 Kč. Je to skvělá investice.