Semestrální kurz marketingu Digisemestr jsem založil v roce 2015. Od té doby jsme uspořádali 9 ročníků - v Praze, Brně i Košicích, a poskytli špičkové vzdělání 2 000+ absolventů. Digisemestr v sobě spojuje strategické myšlení i zvládnutí technik, AI first a podnikatelský mindset. Když skládáme program a vybíráme lektory, jsou pro nás zásadní kvalita, nezávislost a aktuálnost informací.







Proč vznikl
Úroveň výuky digitálního marketingu na vysokých školách byla v roce 2015 fakt nízká. Proto jsem chtěl studentům nabídnout alternativu - studijní program, který popisuje aktuální postupy a ukazuje, jak se marketing "dělá" v praxi. Postupně jsme ale začali Digisemestr nabízet všem: Nejen studentům, ale i lidem, kteří už v oboru působí a chtějí si rozšířit záběr, osvěžit znalosti a zjistit víc o aktuálních trendech. Proměnila se i jeho náplň: Od "pouhých" postupů a taktik jsme se posunuli k více strategickému pohledu.
Jaké jsou výsledky?
Věřím, že Digisemestr je svojí náplní jeden z nejlepších studijních programů v oblasti marketingu v Česku. Doposud ho absolvovalo více než 2 000 marketérů. A mnozí z nich dnes mají vlastní úspěšné firmy, zakládají agentury nebo vedou marketing velkých a známých značek.
Mezi úspěšné absolventy Digisemestru patří třeba:
- Lenka Lukáčová - Head of local marketing | GymBeam
- Eva Mira - Co-Founder & CFO | Terahype
- David Červený - Strategist | Zaraguza
- Eva Dragulová - Senior Brand Marketing Manager | CZECH NEWS CENTER a.s.
- Roman Polok - Media Director | L'Oréal
- Karolína Pláníčková - Head of Marketing | Deník N
- Petr Handlíř - founder | Handlíř.
- Matej Meško - Global Brand Lead | Allwyn
- Václav Staněk - founder | VASKY
- Martin Bernátek - founder | Ovečkárna a OlaOla
Jak se zapojit?
Aktuálně probíhá 10. ročník Digisemestru pod vedením nové CEO Aneta Kubů. Začíná 27. září v Brně. A přihlásit se můžete na našem webu www.digisemestr.cz. Všechno nasvědčuje tomu, že tohle bude nejnašlapanější semestr v naší historii.