Ahoj, já jsem Jindra Fáborský. Od roku 2012 tvořím projekty, díky kterým roste úroveň marketingu.

Uspořádal jsem 10 ročníků Marketing Festivalu, dnes jedné z nejprestižnějších konferencí v Evropě. Stojím za studijním programem Digisemestr, který v Praze, Brně a Košicích vychoval 2 000 marketérů. Spoluzaložil jsem veletrh Reshoper (ten dnes patří Shoptetu). Rozjel jsem projekt Hack Your Way, který učí lidi přepínat z "To nejde" na "To půjde!" a jehož součástí je konference i pravidelná setkání komunity.

„Můj cíl je rozvíjet u lidí jejich talenty a tvořivost. Dávat jim chuť a dodávat odvahu budovat projekty, které staví hodnotu pro okolí nad zisk."

17+

let
v marketingu

13+

let
ve vzdělávání

2 000

absolventů
digisemestru

10

ročníků
festivalu

Mojí vášní je

MARKETING


Marketingu se věnuju od roku 2009. Točí se kolem něj téměř všechny moje Projekty. Setkal jsem se díky němu se světovými marketingový osobnostmi a mám zážitky, na které nikdy nezapomenu.

Uvedl jsem dva celosvětově úspěšné dokumenty Making Marketer 1 a 2. Napsal jsem předmluvu k českému vydání jedné z nejvlivnějších knih v oboru How Brands Grow 1 a 2 (česky Jak se budují značky).

S jejich autorem, profesorem Byronem Sharpem, jsem natáčel. Moje pozvání na Česka hned dvakrát přijal Mark Ritson. Ten vystoupil nejen na Marketing Festivalu, ale i před studenty Digisemestru. Setkal jsem se s Martym Neumeierem, autorem knížky Brand Gap. Měl jsem čest navštívit i Jacka Trouta, legendu oboru a autora díla Differentiate or Die (Odliš se, nebo zemři), a přímo na Harvardu i legendárního profesora Michaela Portera.

Tady si mě můžete poslechnout

PODCASTY


BYZNYSCast s Danem Tržilem

Youtube | Spotify

Červenec 2025

Rozhovor, který do hloubky řeší hned dvě oblasti. Vývoj mého podnikatelského mindsetu a krizi v roce 2024. A pak samozřejmě AI. V rozhovoru konkrétně vysvětluju a ukazuju, proč v ní vidím tak velký potenciál.


Kakao s Vendulou Rechovou

Spotify

Červen 2025

Upřímný a pohodový rozhovor o marketingovém odvětví, kreativitě, budování Marketing Festivalu a samozřejmě také o AI.


Marketing v praxi od Levosphere

Youtube | Spotify

Květen 2025

38 minut ve svižném tempu. Mluvím během nich o marketingu obecně, o marketingových teoriích, setkání s prof. Byronem Sharpem a také o tom, jak se liší jeho pohled na marketing od pohledu Marka Ritsona.


„Mojí misí je posouvat lidi kolem sebe. Vzdělávat je. Podporovat podnikavost. Probouzet v nich zvědavost. Dávat jim chuť něco dělat. Ukazovat, že cesta je mnohdy víc než cíl. A že dává smysl stavět v podnikání opravdovou hodnotu nad zisk."